Kochasz swoje auto? My również

150x110

Rusza wiosenna kampania promocyjna sieci Premio

Warszawa, 17 marca 2011 r. – Premio, największa ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit licząca już ponad 100 punktów, rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Działania obejmują Internet oraz stacje radiowe - ogólnopolskie i regionalne. Dodatkowo kampania będzie wspierana materiałami w serwisach (POS).

Kampania promocyjna, której celem jest wzmocnienie świadomości marki Premio, przebiega pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również”. Od połowy marca do 8 kwietnia br. w największych stacjach radiowych w Polsce, tj. RMF FM, Zet, PR Trójka, a także w wybranych stacjach regionalnych, można usłyszeć spoty reklamowe. Ponadto Premio będzie obecne w RMF FM jako sponsor faktów sportowych. Dwudziestosekundowy spot radiowy zawiera informacje o najważniejszych usługach w ofercie Premio, które kierowcy mogą wykonać w każdym z serwisów, tj. wymienić opony oraz przeprowadzić wiosenny przegląd samochodu, polegający m.in. na sprawdzeniu poziomu oleju, hamulców czy amortyzatorów.

Działania Premio w stacjach radiowych uzupełnia kampania reklamowa w Internecie. Premio będzie obecne na najważniejszych portalach motoryzacyjnych oraz biznesowych, tj. Onet.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Interia.pl, Samar.pl oraz należących do wydawnictwa PolskaPresse.

Kampanię radiową oraz internetową uzupełniają gazetki oraz plakaty umieszczone w serwisach Premio z informacją o ofercie opon letnich. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

„Każdy ze 100 serwisów Premio oferuje swoim klientom, także flotowym, ten sam wysoki poziom usług, w tym samym zakresie i po konkurencyjnych cenach. Dopełnieniem jest kampania informacyjna, która umacnia jednolity wizerunek naszej sieci i przypomina stałym klientom, a także zachęca nowych, do sprawdzenia przed wiosną swoich pojazdów oraz wymienienia opon zimowych na letnie” – powiedziała Beata Jarosz, Marketing Manager Premio.
 
Kreacja została przygotowana na poziomie europejskim, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Upgrade Marketing.

Premio to sieć ponad 100 punktów serwisowych typu fast-fit, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 roku na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 69.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.